Masa Berpantang Boleh, Masa Period Tak Boleh! Kenapa??



Assalamualaikum...

Ramai yang bertanya pada kiter soalan yang sama berulang kali. Ade yang whatsapp, pm di facebook, sms pun ada. Okay kiter jawab sekali harung yerk..sonang, tak paham kalu kasi whatsapp yaa...

Soalan Paling Pemes

Kenapa kalau lepas bersalin AMAT DIGALAKKAN ambil bidadari padahal darah nifas tengah rancak keluar tapi bila HAID tak boleh minum bidadari?? Why..tell me why?? 

Jawapan

Okay... ayat last tuh kiter menambah. Hehehe..
Camni,  bila seseorang wanita tuh lepas bersalin, dia akan melalui satu fasa perubahan dalam hidup dia. Iaitu proses mengandung dan melahirkan bayi. Proses sedemikian telah merubah keadaan rahim, peranakan dan sistem kewanitaan yang lain.

Jadi apabila lepas bersalin, kiter kaum wanita para ibu-ibu perlu betulkan semula, perlu bina semula. Sebab tu kena keluarkan segala mak nenek darah-darah kotor dari rahim (nyah kau dari sini :P). 

Jadi di sini lah manfaat Jus Bidadari iaitu mencuci rahim semula, membetulkan dalaman wanita, mengetatkan apa yang longgar, menyihatkan apa yang sakit, menyembuhkan luka-luka dalaman ketika bersalin dan sekaligus memberikan tenaga luaran dan dalaman. 

Berlainan pula kalau kiter dalam keadaan haid.  Kenapa lain??
Haid kan berlaku setiap bulan. Kaum wanita dilarang minum Jus Bidadari ketika haid kerana dibimbangi mengganggu tugasan harian kita. Bukan lah seperti yang dicanangkan oleh segelintir orang yang cakap boleh bahayakan rahim dan sebagainya. No-no yer. 

That's why lah lepas bersalin dan melalui fasa berpantang, rehatkan diri untuk betulkan semua untuk segalanya. Lagi satu masa period, rahim tengah mengembang manakala Jus Bidadari berfungsi untuk mengecutkan rahim. 

Bidadari nih sesuai untuk semua golongan wanita. Anak dara pun digalakkan amalkan Jus Bidadari nih. Sesuai untuk semua golongan bukan hanya untuk wanita berkahwin saja tau. 

So..faham tak kiter explain nih?
Faham ke tak nih?
Perlukan penerangan lanjut boleh whatsapp 012.550.9864 




Bidadari 375ml RM95.00 sebotol
Beli yang original
Murah dari harga kat atas tuh, fake la tuh...
Hati-hati yer kengkawan...
Fake merata-rata...

Hanya yang ORIGINAL dari kiter
WHATSAPP 012-550 9864
WHATSAPP 012-550 9864
WHATSAPP 012-550 9864




Share:

0 comments