Soalan Lazim Tentang Jus Bidadari

 

Assalamualaikum...

Hari tu kite kupas pasal soalan yang paling pemes kala diriku mengskrollkan jari di whatsapp, pm hatta sms. Kali nih kiter bagi tau jawapan untuk soalan random yang bakal korang tanya tatkala ingin menghadiahkan bidadari pada diri sendiri ataupun pasangan.

Check-it-daut~

Soalan : Cara Pengambilan Jus Bidadari

Jawapan : Untuk permulaan ambil 2 sudu plastik Jus Bidadari sebelum sarapan dan 2 sudu lagi ketika hendak tido. Jangan letakkan Bidadari dalam peti ais yer sebab kandungan Bidadari ada madu. Kalau letak jugak, keberkesanan tu kurang dan lambat.

Bagi yang baru lepas bersalin, seeloknya diambil 2 jam selepas melahirkan. Amat baik diamalkan sebab kita para ibu ni memang kena keluarkan darah-darah nifas dalam rahim. Berkesan juga untuk kecutkan semula peranakkan dan baiki sistem kewanitaan. Jus Bidadari nih merawat secara perlahan-lahan sesuai dengan keadaan badan kita yang baru melahirkan. Aturan pengambilan sama juga macam kat atas yer.



  
Soalan : Ada kelulusan KKM ke tak nih?

Jawapan : Pemakanan kesihatan atau minuman yang tidak dikelaskan dalam kategori ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan ubat. Jus Bidadari adalah supplement tambahan yang bertindak untuk memberi tenaga, kecantikan luar dan dalam wanita.

Soalan : Anak dara boleh minum ke Jus Bidadari nih?

Jawapan : Ofkos boleh. Terutamanya kepada mereka yang ada masalah seperti senggugut, aturan kitaran haid tak menentu, tak teratur, keputihan dan sebagainya.

Soalan : Ikhtiar untuk hamil:

Jawapan : Alhamdulillah, ramai customer yang ambil Jus Bidadari nih hamil dengan izinNya juga. Jus Bidadari bertindak untuk membetulkan hormon-horman kewanitaan, melancarkan peredaran darah dan banyak lagi manfaatnya.   

Soalan : Kalau sedang haid boleh ambil tak?

Jawapan :  Haid kan berlaku setiap bulan. Kaum wanita dilarang minum Jus Bidadari ketika haid kerana dibimbangi mengganggu tugasan harian kita. Bukan lah seperti yang dicanangkan oleh segelintir orang yang cakap boleh bahayakan rahim dan sebagainya. No-no yer. Jawapan penuh sila klik SINI .
 
 

Bidadari 375ml RM95.00 sebotol
Beli yang original
Murah dari harga kat atas tuh, fake la tuh...
Hati-hati yer kengkawan...
Fake merata-rata...


Sebarang pertanyaan boleh whatsapp kiter kat 012-550 9864. Beli yang original aje yer uols. Nak cantik mesti Original.

 

Share:

0 comments