Best Tentang Jus Bidadari

Hari ni aku nak cerita pasal supplemen. 

Suplemen ni aku minum dah lama sampai jadi pengguna tegar. Bila dah serasi dengan aku baru aku yakin dan berani jual. Kalau tak yakin dan tak ngam dengan badan sendiri memang aku takkan jual apatah lagi rekomen.

Banyak jugak supplemen lain aku try. Tapi sekali je aku beli pastu terbiar sepi je botol tu tak pun aku akan bagi kat orang lain. Banyak faktor jugak yang menyebabkan aku tak consume dah. Paling penting bagi aku adalah keberkesanan produk tu dan harga. Kalau harga mahal dan berkesan, peratus aku nak beli tu memang tinggi. Tapi kalau murah dan tak berkesan, memang sebotol je la try.

Aku suka supplemen yang sedap. Tak pahit, masam dan takde bau. Bidadari menepati kriteria tu. Cecair pekat, likat, sedap, takde bau yang kurang menyenangkan bila kau bukak penutup botol. Setengah tu kan ada bau. Kebanyakan supplemen lain cair, kurang pekat. Tapi Bidadari memang pekat. Puas hati ko telan. Hahaha.

Aku tau ramai yang suka Bidadari ni. Pasal kebaikan amalkan Bidadari ni memang banyak la. Paling penting kena konsisten. Kalau sekejap ambil, minggu depan pulak ambil memang takkan nampak kesannya.


Okay aku cerita sket apa yang bestnya pasal Bidadari ni;

  • mengatasi masalah senggugut dan keputihan
  • menguatkan otot dan menyempitkan faraj
  • membina dan mengecutkan rahim
  • menegangkan payudara
  • membantu merawat luka dalam perut dan selepas pembedahan
  • menguatkan sistem kemutan
  • menambahkan kolagen dalam badan
  • untuk kesihatan dalaman dan kecantikan diri
  • meningkatkan nafsu dan tenaga seksual serta memberi impak positif di dalam hubungan kelamin
  • cantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
  • sangat bagus untuk wanita lepas bersalin



Aku tak tau pasal pengguna Bidadari lain tapi kalau aku; badan aku jadi segar sampai ke petang. Maksudnya bukanlah kalau tak minum Bidadari ni aku jadi lembik, malas aje. Maksud segar di sini, lepas ko balik kerja, kau ade tenaga lagi masak dinner untuk family, kemas rumah, layan anak-anak dan sebagainya. Ada tenaga lain untuk buat kerja-kerja sampingan yang lain. Takde la melepek aje kan lepas isyak. 


Sekarang dah takde botol kecik tu. Dulu memang aku selalu beli untuk stok aku sendiri. Senang, Bidadari-on-the-go. Masuk dalam henbeg je. Takde lah lupa lagi nak telan kan. Sudu plastik? Ohh..takde, aku kan pengguna tegar, jadi aku togok aje 2x. Settle. Hahaha...

Harga Bidadari 375ml 

RM95.00 -Semenanjung Malaysia
Sabah dan Sarawak ada tambahan RM8.00

Sebarang pembelian boleh whatsapp nombor yang tertera di blog ni.

'Kena try baru tau'


Share:

0 comments